Klachtenregeling

 

Ondanks al onze inzet en deskundigheid kan het toch zijn dat u niet tevreden bent over het product of de behandeling van Lewis Trading Company B.V.. We verzoeken u dan vriendelijk dit dat zo snel mogelijk aan ons duidelijk te maken, zodat we tijdig kunnen kijken wat er aan de hand is. Dat geeft ons de mogelijkheid een oplossing te zoeken of een eventuele fout te herstellen.

Klachten op reeds verwerkt materiaal kunnen niet in behandeling worden genomen. Het is aan te bevelen om alle verpakkingen te bewaren om bijvoorbeeld de productiedatum en kleurnummer gemakkelijk te kunnen achterhalen.

 

Neem de volgende verwerkingsvoorschriften voor tegels en mozaïeken in acht:

  • Gebruik tegels van dezelfde productiedatum en/of kleurnummer.
    Verwerk tegels vanuit verschillende verpakkingen door elkaar.
  • Plaats geen tegels met een afwijkende maat, kleur/tint of kwaliteit.
  • Reclamaties op verwerkte materialen met zichtbare productiefouten en/of verschillen worden niet in behandeling genomen (‘verwerkt = geaccepteerd’).
  • Bewaar alle verpakkingen voor product/kleur/tint referentie tot na verwerking.

 

Waar kunt u uw klacht indienen?

Dit kan door verzending van een brief naar:

Lewis Trading Company B.V.
t.a.v. klantenservice
+31 6 21 68 12 73

 

U kunt ook een e mail sturen naar:  info@lewistrade.nl

 

Na ontvangst van uw schriftelijk klacht sturen wij u binnen 14 werkdagen een ontvangstbevestiging en informatie over de verdere procedure. We stellen het uiteraard op prijs als u er eerst met uw contactpersoon bij Lewis Trading Company B.V. probeert uit te komen.